Шукати в цьому блозі

понеділок, 27 серпня 2012 р.

Плавець, якому акула відкусила ногу, сподівається на медаль



Спортсмен уже брав участь в Паралімпійських іграх у Пекін


Джерело: ВВС Україна

Плавець Ахмат Хассім із Південної Африки, який втратив ногу після нападу акули в 2006 році, сподівається завоювати медаль на Паралімпійських іграх, що стартують 29 серпня у Лондоні.
Спортсмен сказав ВВС, що тренувався на дистанції 100 метрів батерфляєм, а також 100 і 400 метрів у вільному стилі.
"Я в трійці найкращих серед подібних мені. Чого ще я можу бажати?" - сказав чоловік.
Акула пошкодила ногу Ахмата Хассіма, коли він намагався відвернути її увагу від свого брата на пляжі поблизу Кейптауна.
"Акула завдовжки 4,5 метра запливла до тренувальної затоки і прямувала в бік мого брата, а як ви знаєте, старший брат повинен доглядати за молодшим", - розповів в інтерв'ю ВВС спортсмен.


Доленосна подія


Хассім, якому на той час було 24 роки, сказав, що почав "барабанити" по поверхні води, поки не відвернув увагу акули від 17-річного брата Тааріка, який плавав неподалік, на себе.
"Я гукнув рятувальникам, щоб витягли брата із води. Тоді я залишився з акулою наодинці і наступне, що я відчув, це те, як акула вхопила мене за нижню частину правої ноги, а потім продовжувала тягати навколо і занурила під воду метрів на 50", - розповідає він.
Чоловік продовжував боротися з хижаком, доки, за його словами, не відчув, як хрустять кістки його ноги. Звільнившись зі щелеп, він миттю поплив до поверхні.
"Я в трійці найкращих серед подібних мені. Чого ще я можу бажати?"
Ахмат Хассім, плавець-паралімпієць
Тепер Хассім вважає, що та подія була доленосною в його житті.
"Найголовнішим було життя мого брата. А втрата ноги - це пусте. Відтоді у моєму житті трапилися хороші зміни - тепер я паралімпієць", - каже він.
Спортсмен уже брав участь в іграх у Пекіні, хоча не здобув там медалі, і тепер покладає всю надію на Лондон.

Немає коментарів:

Дописати коментар